Obowiązki:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dotyczącego sprzętu dla operatorów terenowych Street View
- Rozwiązywanie problemów i naprawa komputerów, systemów zasilania, kamer i czujników, zespołów montowanych na pojeździe
- Usuwanie awarii i naprawa sprzętu
- Przygotowywanie poprawnej dokumentacji dotyczącej naprawianych usterek
- Sporządzanie raportów po naprawie zgodnie z wymaganiami
Oczekiwania:
- Wykształcenie co najmniej średnie w obszarze inżynierii, techniki, elektroniki, informatyki
- Doświadczenie w naprawie lub montażu komputerów i sprzętu elektronicznego
- Doświadczenie w pracy w dziale help desk - mile widziane
- Gotowość do częstych podróży służbowych
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Praca w pełnym wymiarze godzin (elastyczne godziny)
- Międzynarodowy zespół ekspertów, którzy inspirują i wspierają Ciebie
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia
- Benefity pozapłacowe
- Częste podróże służbowe w krajach regionu EMEA, Bliskiego Wschodu i w Afryki
Numer referencyjny: TNS/WA2/112019/A3/MD