Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Obowiązki:
- Świadczenie wsparcia technicznego (praca w języku angielskim)
- Odbieranie zgłoszeń od klientów
- Wykonywanie instalacji, konfiguracji czy też konserwacji sieci, wykorzystywanych w pracy
- Obsługa komputera oraz komunikatorów, używanych w firmie (telefonów/poczty przychodzącej, chatu)
- Kontakt z pozostałymi członkami zespołu oraz aktywne ich wspieranie
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz podejmowania decyzji
- Rozwiązywanie sytuacji problemowych, związanych z branżą IT
- Naprawy awarii oprogramowania
- Zgłaszanie incydentów do III linii wsparcia (jeśli konieczne)
Wymagania stawiane kandydatom:
- Język angielski - wystarczy poziom B2
- Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej (biuro we Wrześni)
- Możliwość pracy w systemie zmianowym oraz otwartość na nadgodziny i pracę w weekendy, w miesiącach o zwiększonym natężeniu pracy
- Zainteresowanie branżą IT, nowościami informatycznymi
- Zainteresowanie tematyka techniczną
- Mile widziane osoby, zainteresowane motoryzacją
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Motywacja do pracy i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, jednak doświadczenie w informatyczne, będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie kierunkowe - wymagane
Nasz klient zapewnia:
- Stabilne zatrudnienie oparte na podstawie umowy o pracę
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie
- Możliwość pracy na międzynarodowego klienta oraz zdobycia doświadczenia w korporacji
- Pracę w trybie hybrydowym (obecnie), docelowo praca stacjonarna
- Pracę w trybie zmianowym (3 zmiany, ustalony z góry grafik)
- Pakiet benefitów : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.