Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Opis stanowiska:
- Obsługa komunikatorów, używanych w firmie (mail, chat, telefon)
- Odpowiadanie na pytanie kierowane przez klientów (mailowo i telefonicznie)
- Pomoc w usuwaniu problemów technicznych, pojawiających się u klienta)
- Kierowanie problemów do II i III linii wsparcia (jeśli nie można wykonać zlecenia samodzielnie)
- Dostarczanie wysokiej jakości serwisu klientom biznesowym firmy
- Kontakt w języku niemieckim oraz angielskim (kontakt z klientem biznesowym)
- Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z gotowych rozwiązań,
- Współpracowanie z zespołem specjalistów oraz pomoc w realizacji bieżących zleceń
Profil Kandydata:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1)
- Dobra znajomość angielskiego (min. B2)
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy na pełen etat
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta - minimum 6 miesięcy
- wykształcenie kierunkowe - nie jest wymagane ale będzie stanowiło dodatkowy atut kandydata
- Umiejętność pracy z zespołem oraz podejmowanie decyzji
- Zainteresowanie branża informatyczną/nowoczesnymi technologiami
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Nastawienie na rozwiązanie usterek technologicznych
Oferujemy:
- wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,
- pracę dla dużej międzynarodowej korporacji,
- możliwość pracy zdalnej w systemie zmianowym (na terenie Polski)
- niezbędne narzędzia do pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów dodatkowych