Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Zadania na stanowisku:
- Przyjmowanie zgłoszeń od klienta niemieckojęzycznego (mail, telefon, chat)
- Stała obsługa komunikatorów
- Fachowa obsługa klienta zagranicznego
- Analiza zgłoszeń i znajdywanie rozwiązań dopasowanych do klienta
- Zrozumienie problemu klienta
- Pomoc w rozwiązaniu problemu z jakim zgłasza się klient
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku braku możliwości rozwiązania sytuacji
- Tworzenie dokumentacji
- Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków
Wymagania stawiane kandydatom:
- język niemiecki i język angielski na poziomie minimum b2
- swobody w komunikacji mailowej i telefonicznej
- zdolności do indywidualnego traktowania klientów
- dostępności do pracy na pełen etat
- umiejętności do zarządzania czasem pracy własnej
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
- samodyscypliny i ukierunkowania na rozwiązywanie problemów
- otwartości na nowe wyzwania i chęć do ciągłego rozwijania kompetencji zawodowych
Nasz klient oferuje:
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- Elastyczny grafik który można dostosować do aktualnych zobowiązań takich jak studia czy kursy
- Prace na pełen etat
- Uzyskanie kwalifikacji zawodowych pozwalających na dalszy rozwój
- Możliwość rozwoju w firmie (polepszanie kwalifikacji, awanse)
- Zdobycie lub uzupełnienie doświadczenia w pracy w korporacji
- Umowę o pracę
- Systematycznie wypłacane wynagrodzenie za wykonywaną pracę
- Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.