Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Zadania na stanowisku:
- Przyjmowanie zgłoszeń od klienta indywidualnego (niemieckojęzycznego)
- Bieżąca obsługa komunikatorów takich jak mail, chat, telefon
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego
- Pomoc klientom indywidualnym
- Analiza zgłoszeń i znajdywanie rozwiązań dopasowanych do klienta
- Zrozumienie problemu klienta
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku braku możliwości rozwiązania sytuacji
- Tworzenie dokumentacji na potrzeby klienta
- Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków
Wymagania stawiane kandydatom:
- znajomość języka niemieckiego: b2/c1
- znajomość języka angielskiego: b2/c1
- swobody w komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem indywidualnym
- dostępności do pracy w pełnym wymiarze godzin
- możliwości pracy w trybie hybrydowym
- umiejętności do zarządzania czasem pracy własnej
- samodzielność w działaniu
- samodyscypliny i ukierunkowania na rozwiązywanie problemów
- otwartości na nowe wyzwania i chęć do ciągłego rozwijania kompetencji zawodowych
Nasz klient oferuje:
- Pracę hybrydową z biura w Krakowie
- Elastyczny grafik który można dostosować do aktualnych zobowiązań (studia dzienne i inne)
- Uzyskanie kwalifikacji zawodowych oraz możliwość rozwoju w firmie
- Zdobycie doświadczenia w pracy w korporacji
- Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
- Systematycznie wypłacane wynagrodzenie
- Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.